Het grovere werk: aapjes

Verschillende aapjes

Toen vond ik het boekje met verschillende patronen van aapjes (Aapjes haken van Christel Krukkert). Ik vond wel dat ik de snoetjes moest veranderen dat ze anders niet echt schoon waren.


Boer aapje Geert



Het boeraapje en zijn varkentje was het eerste aapje dat ik heb gemaakt ik heb die zowel in blauw groen als rood blauw gemaakt. Het kopje heb ik een beetje aangepast aan mijn eigen voorkeur. 






Schilder aapje Joop




Bij het schilderaapje moest je de verfvlekjes apart haken en dan deze op de broek naaien. Ik vond het mooier (wel meer prutswerk) om die in te haken.


Ballerina aapje Lilly





Het aapje was super om te maken behalve het rokje :p






Trouwkoppeltje Fien en Freddy



Hier was het meeste werk aan doordat de aapjes heel veel kleine verschillende onderdeeltjes hebben. De aapjes zijn gebruikt voor een trouwfeest. Nu ik ze zelf niet meer heb ga ik wanneer ik tijd heb, ze nog eens opnieuw maken maar dan in andere kleuren.


Pieter Piraat




Wat is het meest geslaagd dan een aapje dat Pieter noemt kado te geven aan een collega die Pieter noemt. :D 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tinkerbell Glitter