Eigen creatie: gsm hoesjes


Op mijn fb pagina Anne's Crochet Palace, kreeg ik de vraag of ik ook gsm hoesjes maakte. Ik had dat nog niet gedaan maar ik sta altijd open voor suggesties dus ging ik aan de slag. 
Ze wou meteen eentje hebben met een katje en een met een uiltje. 



Iemand anders zag het hoesje van dat uiltje en wou toen ook eentje maar in andere kleuren en iets anders van look. Dan heb ik dit hoesje gemaakt, aangepast naar de afmetingen van de gsm.

Mijn ma had ook een gsm hoesje nodig voor haar gsm en ging een kopen want ze vond de hoesjes met katje of uiltje veel te jong voor haar, dus voor ze de kans kreeg om eentje te kopen kreeg ze dit hoesje van mij kado.



Na al de gewone hoesjes wou ik eens eentje proberen voor een Iphone. Het was absoluut geen simpele opdracht en er is absoluut nog verbetering aan nodig. Dus als iemand tips heeft, altijd welkom. 



Later kwam dan nog de vraag of ik een hoesje kon maken voor Cercle Brugge met het logo. 


2 opmerkingen:

  1. fijn voor je ideen maar zou je ook laten zien hoe en met welk matriaal je het hebt gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neen, het is niet de bedoeling dat ze nagemaakt worden. :)

      Verwijderen

Tinkerbell Glitter