Het begin: een clowntje

Clowntje





Ik wou altijd al het clowntje kunnen haken dat mijn overgrootmoeder ooit gemaakt heeft. Het probleem was ik kon niet haken, dus vroeg ik aan mijn ma of ze me dat kon leren. We zaten een middagje samen en zo leerde ik dat clowntje maken. Het was niet 100% gelijk met hetgeen van mijn overgrootmoeder maar dat hoefde ook niet. 
Het clowntje heb ik dat jaar heel veel gemaakt en was ook een goeie oefening om te leren haken omdat heel veel elementen daarin zitten. Als nu iemand mij vraagt om hen te leren haken gebruik ik nu altijd het clowntje. 

3 opmerkingen:

  1. graag zou ik dit clowntje willen haken, kun je mij helpen aan het patroon?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. graag zou ik het patroon van het clowntje willen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zou ik het patroontje van het clowntje mogen hebben? Ik haak voor het Rode Kruis. En dit is een heel leuk ideetje.

    BeantwoordenVerwijderen

Tinkerbell Glitter