Eigen creatie: vervolg op Valentijn










Ik vond mijn konijntje en beertje dat ik had gemaakt voor Valentijn nog tof. Dus heb ik besloten om deze nog eens opnieuw te maken maar dan zonder gelegenheid.










Het konijntje had ik eerst oorspronkelijk met een paars truitje, maar ik vond die wat leeg dus heb ik er een katje opgemaakt. 







Het beertje heb ik een gewoon wit hemdje met zwarte knoopjes gegeven. Onder het kolletje heb ik een rood dasje geknoopt die ook heel makkelijk weer los kan gemaakt worden en vervangen door een ander dasje.











Mijn konijntje en beertje werden direct hierna besteld, twee beertjes en een konijntje. Het is natuurlijk extra leuk dat je eigen creaties ook geliefd zijn bij anderen. Wat vind jij ervan?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tinkerbell Glitter