Cat Theo

Ik had kater Theo (haakpatroon van Stip & Haak) al een hele tijd in mijn patronen zitten, maar ik had nog geen tijd om deze te maken. Nu heb ik eindelijk tijd gemaakt en ben ik eraan begonnen.



I had the pattern of Cat Theo in my collection for a long time, but I never found the time to make this one. Now I finally made some time and I started it.
 
Ik vond wel dat het buikje te leeg was en ik had geen zin om ronde vilt stukjes op de buik te plaatsen, want de kleuren weken te veel af van mijn haakkatoen. 
Dus heb ik maar eigen gemaakte lapjes op de buik genaaid.



I thought that the belly was too empty. So I made some patches and I sewed it on the belly.


Ik vind hem echt wel super en ben nu van plan om hem nog in andere kleuren te maken. 



I like Theo very much and I will make him again but in other colours.
 

1 opmerking:

Tinkerbell Glitter